sobota, 12 maja 2012

Śniadanie

Cześć :) Od razu Was przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione telefonem więc jakość powalająca :/. Dzisiaj mam dla Was mały "bonus" mianowicie moje dzisiejsze śniadanie. Jeszcze takiego czegoś nie było na blogu. Szczerze mówiąc to muszę się przyznać, ale rzadko jem śniadania, bo nigdy przed szkołą nie mam czasu, ale w weekend jest to dla mnie obowiązkiem :) Dlatego też dzisiaj zrobiłam sobie omleta do tego kawkę i na deser świeżą bułkę :)

Dwa białka miksujemy na sztywno, następnie dodajemy na żółtka, dwie łyżeczki mąki i szczyptę soli i miksujemy. Następnie nalewamy to na patelnie z rozgrzanym olejem. Nakładamy np. jak to było w moim przypadku dżem i składamy na pół.
Moja dzisiejsza kawa to jedna łyżeczka kawy rozpuszczalnej zalana gorącym mlekiem. Taką lubię najbardziej :)
Miłego weekendu :)


                           

4 komentarze:

  1. Takie puszyste omlety mogę jeść każdego dnia. Pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie omlety <3
    ja nie mogłabym wyjść bez śniadania! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. taki omlet robiła mi mama jak byłam mała.smaczny
    http://hopdogara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowanych zapraszam również do obserwowania bloga https://pigulagotuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń