poniedziałek, 12 marca 2012

Ciasto bananowe


Przepis na to ciasto znalazłam w gazecie. Jest ono łatwe i dobre.

 Składniki:
3 dojrzałe banany
200g mąki
200g jogurtu
200g cukru pudru
100g masła
4 jajka
3 łyżki syropu (ja dałam wiśniowy przez co ciasto stało się ciemne, proponuje dodać klonowy)
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody

Sposób przygotowania:
Jajka utrzyj z cukrem pudrem i masłem. Dodaj mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i sodą. Zmieszaj z jogurtem. Obrane i przecięte banany ułóż na natłuszczonej masłem kwadratowej formie. Na banany wylej syrop. Masę przełóż na banany. Formę wstaw do nagrzanego piekarnika na 160 stopni i piecz przez 50 minut. Następnie wystudź ciasto w formie, a potem odwróć na deskę.



2 komentarze:

  1. oo właśnie mam ochotę na bananowe ciasto ;D zapisuję przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę się zaopatrzyć w banany i wypróbować ten przepis, zapowiada się pysznie :D

    OdpowiedzUsuń